środa, 4 maja 2016

LBA !

O losie... xD
Zostałam nominowana do LBA xD przez no control dziękuję z całego serducha :)

Z racji tego, że matury mam do piątku, a następne ustne i rozszerzoną geografię, kończę je dopiero 16. mam nadzieję, że rozumiecie tą tymczasowa nieobecność, naprawdę będę kontynuowała tą historie, ale na razie potrzebuje czasu...

Pytania od Fallen Angel :)

1. Dokąd wyruszysz w wymarzoną podróż?

Indie, Chiny, Japonia, Ameryka Południowa, Norwegia, Finlandia, Szwecja <3

2. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?

Chyba jak każda osoba w moim wieku muzyki, oczywiście bez książek tez jestem skończona, tak samo nie ma mowy o braku możliwości rysowania, bez bezsensownego patrzenia w gwiazdy i innych takiego typu rzeczy.

3. Kto lub co sprawiło, że piszesz bloga ?

Chyba moje zamiłowanie do książek, chyba większość osób po przeczytaniu kilku dobrych perełek pragnie stworzyć coś swojego, a ja niestety stałam się tego ofiarą

4. Skąd pomysł na taką nazwę bloga?

Eeee... szczerze kiedy chciałam zakładać nowego bloga długo zastanawiałam się nad nadaniem nazwy, w dzień sklejenia zwiastuna, jak i szablonu na bloga pisałam z pewną osobą, która napisała "Zaufaj mi kochanie", a ja to po prostu przetłumaczyłam ( to znaczy google przetłumaczyło moje lenistwo xD)

5. Na jakim koncercie byłaś/byłeś ostatnio?

Dość dawno na Lukstorpedzie

6. Bez czego nie wyjdziesz z domu?

Bez butów xD A tak poważnie to chyba bez słuchawek, mogę zapomnieć telefonu ale bez MP4 nie wyjdę xD

7. Co porabiasz, gdy nie blogujesz?

Przeważnie czytam, albo rysuję

8. Pokażesz swojego bloga dzieciom? (swoim)

Jeśli będzie jeszcze istniał, a ja będę o nim pamiętać, czemu nie

9. Jesteś sobą czy zakładasz maski?

Sobą, chociaż dość często nie lubię siebie

10. Wymień co najmniej 3 płyty, które wpłynęły na to, jak postrzegasz świat (i napisz krótko dlaczego).

Płyta:
* Three Days Grace- Human (zresztą nie tylko ta... w sumie chyba każda z ich płyt)
*Coma- Pierwsze wyjście z mroku
*Coldplay - Ghost Stories

11. Co według Ciebie jest miarą sukcesu blogera?

Ludzie, którzy bez przymusowo go czytają :)


Wiem, że powinnam nominować kolejną 11, ale weszłam dosłownie na kilka minut , ale obiecuję, że pod nominuję przy 4 rozdziale :)

Jeszcze raz dziękuję i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną przez tą długą przerwę...

2 komentarze:

  1. Czekam na kolejny odcinek i czekam i doczekać się nie mogę :D
    Zapraszam do siebie:
    http://save-me-from-my-fear.blogspot.com/
    Mile widziany komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie długo obiecuję :)

    OdpowiedzUsuń